Jak funguje spolupráce se mnou?


1. První mi dejte vědět, co přesně potřebujete

Na začátku prosím vyplňte kontaktní formulář – ideálně co nejpodrobněji. Čím víc informací mi o své poptávce napíšete, např. s čím konkrétně potřebujete pomoct, jaké nástroje používáte, kolik hodin měsíčně přibližně očekáváte nebo zda jde o jednorázovou či dlouhodobější spolupráci (nebojte se pokud nějaký program / aplikaci nemám v seznamu toho, co ovládám - ráda se přiučím něco nového a na seznam si přidám!), tím lépe dokážu posoudit, jestli mám pro spolupráci volnou kapacitu a jestli na to budu ta pravá.

2. Ozvu se zpět a případně si zavoláme

Jakmile si vaši poptávku pročtu, nejpozději se vám ozvu do 3 pracovních dnů – většinou se snažím ale dříve. Pokud budu mít dostatek informací, rovnou navrhnu konkrétní řešení. Když bude potřeba něco doladit nebo ujasnit, navrhnu krátký telefonát, kde si projdeme detaily.

3. Navhrnu plán, domluvíme spolupráci a podepíšeme smlouvu

Na základě toho, co si řekneme, vám pošlu návrh spolupráce – buď z předpřipravených balíčků, nebo v individuální podobě na míru. Připojím také hrubý rozvrh práce, tedy jak bych si úkoly časově rozložila. Jakmile si vše odsouhlasíme, připravím jednoduchou rámcovou smlouvu o poskytování služeb, kde si potvrdíme rozsah práce, fakturaci i další podmínky.

Pro samotnou komunikaci během spolupráce ohledně úkolů upřednostňuji e-mail – je přehledný, rychlý a neztrácíme se v chatu, vše máme nějakým způsobem podloženo a zaznamenáno. Pokud jde o expresní komunikaci, velmi ráda využívám WhatsApp.

4.  Pracuji, průběžně informuji a fakturuji

Jakmile se pustíme do práce, dávám vám pravidelně vědět, co je hotové a co mám právě v plánu – většinou formou krátkého reportu jednou týdně, vždy v pátek. Pondělky většinou využívám k tomu, že si v rychlosti potvrdíme úkoly na následující týden a doladíme priority.

Pokud se stane, že úkolů za měsíc bude méně než obsah hodin v balíčku, převedu hodiny (maximálně však pouze 4 hodiny) do následujícího měsíce.

Všechny informace, které mi svěříte, považuji za naprosto důvěrné a slouží výhradně k vykonávání zadaných úkolů. Diskrétnost je pro mě samozřejmostí a bezpečí vašich dat beru vážně. Co mi svěříte, zůstává mezi námi. 

Fakturu vystavuji nejpozději do 7. dne následujícího měsíce, se splatností 14 dní. Věřím ve vzájemnou důvěru a férovost – pokud by ale došlo ke zpoždění platby, vyhrazuji si právo účtovat úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den po splatnosti. Samozřejmě se vždy snažím vše řešit lidsky – když se ozvete předem, dá se ve většině případech najít řešení. 🙂 Čas, úkoly i konkrétní výstupy ode mě dostanete na konci měsíce přehledně rozepsané v dokumentu na Google Disk.

5. Konec spolupráce nebo změna? Žádný problém, všechno vám předám nebo uzpůsobím

Až se naše cesty jednou rozejdou – ať už z vaší potřeby nebo po dokončení konkrétního projektu – předám vám všechny materiály, soubory, přístupy a vše potřebné. Uzavřeme rámcovou smlouvu a rozloučíme se profesionálně a férově. A třeba se uvidíme zase příště. 😊 V případě, že se rozhodnete upravit rozsah (například přejít na jiný balíček), informujte mě alespoň 14 dní předem. Díky tomu budu schopná navázat na práci plynule, dokončit rozpracované úkoly a naplánovat si kapacitu tak, aby to bylo pohodlné pro obě strany. Stejná lhůta samozřejmě dodržuji i já – férovost platí oboustranně.


Jsem plátce DPH.